Με το Μετρό άλλαξε η ζωή μας.
Προς το καλύτερο.
Πριν απ' το Μετρό η
συχνότητα διέλευσης λεωφορείων για την Αθήνα ήταν περίπου στα 3 λεπτά. Μου είχε
τύχει, βέβαια, να περιμένω και 30, ακόμα και 45 λεπτά. Όμως, γενικά αυτή
ήταν η συχνότητα: 3 λεπτά. Άντε 5.
Κάποια μέρα, κάποιοι
φωστήρες, έκαναν το Μετρό Αιγάλεω τερματικό των λεωφορείων εκτός από 2 γραμμές.
Την 856 (Αιγάλεω - Δάφνη) και την 813 (Προύσσης - Αβέρωφ). Μέχρι εδώ ακούγεται
λογικό.
Στην πράξη όμως είναι;
Προβλέφθηκαν, μετά από τόσο καιρό, οι παρενέργειες ώστε να αντιμετωπισθούν;
Για να δούμε.
1) Όταν απεργεί το Μετρό,
με πόσα λεωφορεία (γραμμές) πάνε στην Αθήνα οι χιλιάδες επιβάτες; Πάλι με 2 !!!
Δεν θα έπρεπε τότε να τροποποιούνται τα δρομολόγια; Ποιος νοιάζεται;
2) Όταν κατά την
διάρκεια μιας, νορμάλ, κατά τα άλλα, ημέρας, κλείσει ο Σταθμός Μετρό του
Αιγάλεω - όπως έγινε όταν κάποιος συνάνθρωπός μας έπεσε στις γραμμές - και τα
τραίνα αποβιβάζουν στον Ελαιώνα, πως εξυπηρετούνται οι επιβάτες των τραίνων;
Ασχολείται κανείς με τον Ιθαγενή;
3) Γιατί η πιάτσα των ταξί
δεν είναι έξω απ' τον Σταθμό, αλλά 100 μέτρα μακριά, στον Εσταυρωμένο; Γιατί
έχετε δώσει το φιλέτο στα μηχανάκια; Γιατί κλείνει η Ιερά Οδός απ' τα Ταξί και
τα Ι.Χ.;
Στην ουσία το Αιγάλεω
είναι χωρισμένο στα δυό και πολλοί αναγκάζονται να πηγαίνουν από Λ. Αθηνών και
Π. Ράλλη - Θηβών.
Το Αιγάλεω είναι οι 50 -
60 επαγγελματίες της Ιεράς Οδού (που μπορεί να μην είναι Αιγαλιώτες) ή οι
χιλιάδες πολίτες του, που είναι στο περιθώριο;
Και μια τελευταία ερώτηση: Πλατεία Εσταυρωμένου ονομάζεται ή
κάπως αλλιώς η κεντρική πλατεία;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.